Kategorie: Wszystkie | Ego | Futurama | Host dnia | Pelna chata | Retrospekcje | Teraz | test
RSS
sobota, 29 sierpnia 2009
Ah ci poeci

Dzis tytul Shakespear'a porno otrzymuje ten gosc:

Twoja wielka wyslizgana dupa bylaby swietnym narzedziem do pozyskiwania nowych klientow w kazdej firmie. Za kazde wydane 100zl minuta jechania w to mokre cipsko, lub 30 sekund polerowania odbytu. Wszystkie zakupy robilbym u Ciebie.

Pewnie pracuje na stanowisku handlowca

08:47, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (2) »
Drogi Krakow

Krakow ugoscil mnie na Kazimierzu zapiekanka z ogorkiem kiszonym i szczypiorkiem. Zapiekanka byla wielkosci malego dziecka i byla - o dziwo - przepysza :)

01:58, hiena.mx , Teraz
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 27 sierpnia 2009
Drogi Krakowie

Co mozna u ciebie robic w czwartkowy wieczor?

19:31, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (6) »
środa, 26 sierpnia 2009
Filcy pekly...

Filcy pekly

Serwatka sie wylala

A ten co na motorze jechal w rowie lezal i krew mu z nosa ciekla

 

dostalem kosza

[update]

Niezbadane sa sciezki losu. Kilknalem w jakis plik o dziwnej nazwie i otworzyl mi sie film - "Chasing Amy".Losie, jestes okrutny

[update]2

51 minuta filmu jest taka kutwa adekwatna

19:52, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (7) »
poniedziałek, 24 sierpnia 2009
Czy sa tu jakies portfele?

To byl niesamowity weekend na 12 osob. Zabawa jakich malo. Maseraki, spiewy i Klinger vel. Smrodek.

20:53, hiena.mx , Teraz
Link Dodaj komentarz »
piątek, 21 sierpnia 2009
Odkrycie muzyczne

Moje najnowsze odkrycie muzyczne do "Pustki". Glos i teksty gdzies pomiedzy "A Fine Frenzy" a "Maria Peszek". Naprawde niezle.

08:25, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (2) »
Ucieczka

Jutro po raz kolejny uciekam z Warszawy. Wracam dopiero w niedziele wieczorem. Za tydzien planuje to samo - w koncu nic ani nikt mnie nie trzyma.

Co nie koniecznie jest miara sukcesu, prawda?

00:08, hiena.mx , Teraz
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 sierpnia 2009
Australia

Aby poleciec do Australii musze spelnic X punktow. Jutro pierwszy z nich a poprzeczka jest ustawiona bardzo wysoko.

Ciekawe czym to wszystko przyplacisz

00:01, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (2) »
środa, 19 sierpnia 2009
And theeen?

A, i jeszcze jedno.

Brakuje mi Ciebie :)

21:27, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (2) »
Zycie zawodowe vs. Zycie prawdziwe

Na moje szczescie lub nieszczescie - przyjdzie to ocenic pozniej - zostalem wrzucony w nowy projekt. Nie wyznaczony, nie przydzielony ale wlasnie wrzucony. Cos jak numer z wsiadaniem do rozpedzonego pociagu - to juz sie toczy a ty masz tam wskoczyc do srodka, bzyknac konduktorke, zakosic brylanty i jeszcze zagwidac gwidzkiem w lokomotywie. Przyznam ze wyzwanie nie lada bo do ogarniecia jest prawie kazdy aspekt pracy PMa. Mam tu wdrazanie sie do nowej firmy (czesc z nowych wspolpracownikow zna mnie tylko z obrazka), nawiazywanie nowych kontaktow wewnatrz zespolu, budowanie zaufania u klienta ktory juz jest zapatrzony w swojego accounta i nie chce nikogo nowego. Do tego jeszcze zmierzenie sie ze sciana starych narzedzi, niepotrzebnych nakazow, nieefektywnych procedur i braku dokumentacji. A, no i jeszcze przyszlosc w postacji zwiekszania ilosci pracy. Po prostu czegos by obejrzec to da to rade skompresowac,z optymalizowac ewentualnie zaorac. Wszystko fajnie tylko ze na to trzeba czasu a tego jednego akurat nie ma. Wiec dzialam w trybie pozarniczym bo inaczej nic bym nie zrobil i wychodze z pracy pozniej niz 17.00.

No i tu zaczynaja sie schody

Wiecej czasu w pracy oznacza wiecej czasu na prywatne sprawy. Znow zawalam kilka rzeczy i zupelnie, ale to zupelnie nie jestem z tego zadowolny. Wiec zabawa niby jest zajebista ale na koniec dnia i tak koncze w pustym mieszkaniu z poczuciem ze nic w tym dniu nie zrobilem.

Lipa

Dokladnie lipa.

Zatem?

Zatem pierwszy utwor

No wlasnie, tylko kto mnie zlapie?

Poglaskac?

Jeb sie

hiehiehie

21:21, hiena.mx , Teraz
Link Komentarze (1) »
 
1 , 2